You are the best thing but ever been mine


The girl name Winkie.
Sweet 15 now. Stay at a little-treacle-town namely Seremban of Malaysia. She is a July babies. She is absolutely complete mettle to Leo of constellation and 30th is her red-letter day cause it's her born date. Oh yea, she is Offically Single from now on but not available so.
She was sometime Freaky and Friendly when you know her, but something annoyance will make her irate like tiger. Sometime she will act Emo when feel lonely or sadness and also laugh til like abnormality when she get any joke, haha. Die hard love on White and Grey maniacaly. She like to Sing whatever the voice are really simple at all and also uncared who mock her too. She love Music and Travel and also love Shopping insanity. She like to buy many Shoes even she just have only two leg. Ya, shoes is exceed all of her favorite.
Oppss, she love Friends, Family and who are loving her too.

It's funny what.
Well, that is truth of Winkie
Aha -That's me ♥

Miss the moment when we are close with each other

Chatty-Talky


Music

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
myspace playlistmp3 music player for myspacemyspace music


I love the sky when it was after the desolate rain

Beloved Blogger

Crystal
Charmaine
Gxin
Ho Yi
Jing Yan
Momoko
Zhen
Jelly
Chui Yee
Ms.Yee
Maeko
Iimo
B.miao
Daphne Charice
Chuckei Baby
Grace
Giselle
Hui Hui
Zoe Lee
Tivia


Rewind back to the past

September 2010
October 2010
December 2010
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011


Layout: LOVE
Others: (1 | 2)

Copyright 2010 @ Winkie


“I'm in love with Fairy Tale”
September 2010 October 2010 December 2010 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011

Don't Go Home
Sunday, July 3, 2011 || 9:29 PM

星期一 4.7.2011

我不明白
為什么起床一定要折被
折了晚上睡覺的時候還不是一樣要打開
然后早上又要折回去
一直重復一直重復一直重復zz

又要考試了
真的沒有想要讀書的感覺
addmaths的作業打開開放在桌子上
做了幾面那些問題
狀態還不錯因為我會做
希望這次考試會及格
考了將多次addmaths我都沒有及格過
半年考拿到那張考卷的時候我竟然哭出來
想到都很好笑 哈哈
我哭的時候還嚇到前面那個
他看到做么我的考卷紙濕濕的他才懂我哭
我從來沒在學校哭過除了打針
笑死我
怎么辦現在越做越討厭addmaths
我數學真的很差
做么我會拿addmaths =v=

前天 星期六 2.7.2011

學校那個lebih的1M1S
你是住馬來西亞的你一定懂那個lebih的活動
最值得開心的是星期一有的放假!
如果進行每次這些lebih的活動都有假期的話
最好政府多舉辦這些lebih的活動
我雙手雙腳支持
那天我生病可是我還是有去! 拍拍手
第一個到也是最后一個回
沒有什么東西好講
因為我那天是得空到不懂怎樣形容
早上點名了就一直走去看比賽
就連輪到我duty的時候我也沒有去
那天的太陽真的很曬
第一次沒有搽防曬就在那里一直曬

晚上跟王小姐他們去看戲


去到那個時間剛剛好
財神客棧


尤其是那個暴牙的 他講話很搞笑!
我在戲院真的笑到很大聲
不過講真還有點無聊
沒有那個暴牙講話的時候很閑
還不錯看啦 至少我沒有在里面睡覺
那天還有點不舒服
王小姐也是 她說可能是被我傳染到 哈哈
回到家就睡覺 我愛我的床

昨天 星期日 3.7.2011

在家一整天都在吃冰淇淋


真的很強 很久沒有自己一個人吃完
很爽! 我還在生病哈哈
很不錯 一邊吃一邊做我的addmaths
可是我看電視還多過做 很無奈
一直轉去韓國頻道 喔耶
上網看bigbang on air
最近laptop整個變很燙手 哈哈
G-Dragon很帥!






GD很很很很帥!
我整天都在學校講這句 囧
熱死了熱死了 等下還要去補習
電話充電的時候我去按
我都不懂我自己到底按過什么
不懂怎樣弄到電話的記憶卡整個empty了!
我真的很多手惡 =v=